Günün Menüsü

  • Ne kadar fazla dizi var etrafta ve ben ne kadar azını izleyebildim, izlediğimden çok daha fazlasını izlemek istediğim halde.. Mesela Sopranos var, Lost‘a girmedim daha, yakında 3-5 arkadaş birleşip X-Files‘a mı girsek diye düşünüyoruz.. Heroes, 24 filan da hiç bakmadığım yapımlar arasında kendilerine yer buldular. Bu durumu düzelticem.
  • Şu anda buralardan biyerden hayvan gibi Kına gecesi, Sünnet veya buna benzer bişey sesi geliyor.. Bir eleman çıkarmışlar, Rabbim bana bir dert vermiş…, Haydi lililili yar… gibi parçalardan oluşan repertuar’ı ile sahnede o çok sevdiğimiz Frontman’lerin hiçbirini aratmıyor açıkçası. Şu anda yaptığı “Rabbim Beağağağana ve Göğünününül yarası” tarzı vokal numaralarıyla da nasıl yetenekli bir insan olduğunu adeta beynimize beynimize çiviliyor. (Eğer bu bir sünnet ise o pipiden hayır geleceğini samimi söylüyorum hiç düşünmüyorum.)
  • Aşık olmak ne fena birşeymiş arkadaş. Hani daha önce yaşamadık ta değil yaşadık ama her aşk’ta insan yeni yeni şeyler tadıyor, yeni mutluluklar, yeni acılar yaşıyor. Böyle yumuşak yumuşak yazılar yazıyor filan.. Hani mazoşist miydi o acı çekmeyi sevenler? Onun gibi.. Acı çekiyosun ama güzel acı.. Garip bi bok işte.. Başarılar herkese…
  • Geçenlerde bir cafe’de otururken tuvalete gittim.. Kapıda kilit yok. İşerken kapı çaldı.. “Geeel” dedim ve adam geldi LAN!
  • Herşey çok güzel olacak filminde Mazhar Alanson’un tatil yöresindeki hatunları görüp “Off bunlar da badem gibiymiş” demesi bence Türk sinema tarihindeki en güzel anlardan biridir.
  • Badem demişken, Türkiye dışında başka bir ülkede bir FOK‘a badem gibi bir isim verip onu halka açık bir plaja bırakan, simit veren, kuyruğundan çekip sahile çıkarmaya çalışan VE “Bu benim denizde karşıma çıksa zıpkınla vururum, affetmem” diyen insanlar var mıdır?
  • O değil de bir KOKO vardı kuruyemişçilerde hala var mı o? Şöyle birşeydi :

  • Down konserine hemen hemen 2 gün kaldı. Metallica da görücez o arada.. Bu güzel oldu işte.

  • Daha önce, “kızlar ve kız gibi erkeklerin grubu” yorumunu yaptığım Anathema‘nın Hindsight adıyla çıkan yeni akustik albümü tüm gücümü çekti aldı. Özellikle One Last Goodbye. Helal olsun.

Bir Yanıt to “Günün Menüsü”

  1. “yakında 3-5 arkadaş birleşip X-Files‘a mı girsek diye düşünüyoruz..”

    6 kişi birleşip danayla yapılan başarısız grup seks denemelerini hatırlattı

Yorum bırakın