Ne yapacak çocuk bisikleti!?!

geçen sabah birşeyler yemek için bir yere girdim pastane / börekçi tarzı..
neyse birşeyler söyledim, geldi ve yemeye başladım. o sırada o siktiğiminin yerinin sahibi olan herifin telefon konuşmasına kulağım takıldı..
herif “anneni ara. sakın bisiklet almaya gitmesinler söyle.. sonra bana haber ver gene” diye girdi konuya.. benim de nedense hemen dikkatimi çekti..
sonraki aramada sanırım ‘annen’ diye bahsettiği kişiyle konuşuyodu.. “yaw ne yapacak çocuk bisikleti.. bi bisiklet 200 lira” dedi..

NE YAPACAK ÇOCUK BİSİKLETİ?

diye bir soru sordu adam..

“götüne sokacak çocuk bisikleti.. ulan yarım beyin! ne yapar lan çocuk bisikleti.. bir çocuk niye bisiklet ister.. ayrıca senin koskoca dükkanın var, dükkan’ın sahibi
olmasan bile çalışıyorsun.. işsiz-güçsüz binlerce insandan biri değilsin, çocuğuna birşey almak için 200 lirayı mı çok görüyorsun amına çaktığımının” dedim gittim adama.. ama içimden dedim bunları.. dışımdan “benim hesap ne kadar” dedim.

ama yok bunlardan önce.. dinlemeye devam ettim.. bi bisiklet 200 lira’dan devam ediyoruz.. “bi bisiklet 200 lira.. ne? gitar mı? ya başlatmasın gitarına ya.. bırak.. ya bırak.. o parayla ben kuran kursuna yazdırıcam onları ya..”

işte kahvaltımı yarım bırakıp çıkmama sebep olan konuşma bu oldu.. be GAVAT!! be LAVUK!! sen o küçücük çocuğun çocukluğunu yaşamak için istediği birşeyi almayıp, onu alabileceğin meblağ ile körpecik bir beyni siktiğiminin ne idüğü belirsiz, ne işe yaradığı belli olmayan yerine yazdırırsan eğer o çocuğun büyüyünce ne olacağını umuyorsun.. peygamber mi? ulan o çocuk’ta işte 70 yaşına gelince gençliğinde yaşayamadığı şeyleri o yaşta yaşamak isteyecek hüseyin denen sikilmiş gibi. bakacak “aaa 14 yaşında kız.. zamanında yiyemedim bunları ben” diyecek.

BÖREKÇİ!! sen ve senin gibi orospu çocukları bu sapkın din, mezhep, ırk ayrımcılıklarının veya sömürülerinin başlamasına ön ayak oluyorsunuz ama haberiniz yok.. gerçi haberiniz olsa da o kuş kadar beynine girer mi ki senin hiçbirşey?

allah’ın takdiri di mi?

babanızı sikeyim..

Bir Yanıt to “Ne yapacak çocuk bisikleti!?!”

  1. Bahsi geçen mekan Sarıyer’deyse, mekanı göstermeyen top olsun. Çok acayipmiş lan.. 😀

Yorum bırakın