Efsane Sülale..

Arkadaş. Bu anlatacağım şeylere fazla yerde rastlayamazsınız. Yahu tamam biliyorum, her ailede, her toplulukta, her arkadaş ortamında; çeşit çeşit insan vardır.. Bunlardan en az biri de o topluluğun böyle fırlama, hazırcevap, komik, piç’i filandır. Bu normal. Ama bir sülalede herkes mi fırlama olur ya?

Askerden izne geldiğimde kalabalık bir grup bizim evde toplanmış ve balık yemekteyiz :

Ben : Lüfer çok güzel balık. En güzeli hatta.
Amcam : Evet. En güzel balık lüfer.
Ben : Bir de kalkan güzel.
Amcam : Tabi, kalkan da güzel balıktır. O ayrı.
Eşini 16 Sene Önce Kaybeden Halam : Ben kalkan’ı 16 senedir yemiyorum.
Herkes : Gülmekten burunlara kaçan rakılar, kolalar..

Amcamların evinde bir yaz günü Kim 500 Milyar İster izlenmekteyiz. Tipsiz bir herif yarışıyor :

Kuzenim : Yarışmacı çocuk burdan Ricky Martin’e benziyor.
Amcam : Valla burdan Siki Martin’e benziyo.

Evin bahçesinde yine toplanılmış ve çılgın bir İçki & Muhabbet akşamı dönmektedir. En az 20 Kişi vardır sülaleden kuzenler fila. O esnada, dişi kuzenlerden birinin erkek arkadaşı gelir sokağın başına. Bunu gören diğer kızlar’da tabi göz ucuyla bakmaya başlarlar o yöne doğru hani “kim bakalım”, “yakışıklı mı”, “bilmemne mi” diye.. E amcam’da salak olmadığı için anlar durumu ve konuya girer :

Amcam : Kim geldi.
Kızlar : Hiiiiiç kimse.
Amcam : Birinizin erkek arkadaşı filan geldi galiba. Niye bekletiyosunuz çocuğu gitsenize.
Kızlar : !!?!!
Amcam : E kızım biz modern bir aileyiz. Çağırın gel….
Kızlar : (Öeeeh!! dercesine bakarken)
Amcam : …sin sikelim sülalesini.
Ortamdaki 20 kişi : HADKJQWNASDASDOQŞWLKMASDMAÇÖCMALKSDJQW!!!! =)

Babamın dükkanının önüne çöp kamyonu gelir. Ama çöpleri almaz öyle durur. Bekler. Daha sonra çalışanlardan biri içeri girip babama şöyle der:

Çalışan : Abi. Adam diyoki “Bize şöyle güzel 3 tane pizza yapmazsanız çöpleri almayız.”
Babam : Ona söylesene aynı o lafı dediği ağzıyla gelip benim bi yarraamı yer miymiş? Git aynen sor bakiim.

Arkadaşlarım’la Babamın oraya iftar yemeği (maksat yemek yemek. oruç filan değil =)) yemek için gittik. Pizzalar yenildi. Dolma, v.s. bilmemne, yani güzel bir yemek yendi. Sigaralar filan içilmekte.. Derken Babam yanaştı :

Babam : Afiyet olsun. Beğendiniz mi?
Biz : Evet çok güzel. Teşekkürler. Eline sağlık herkesin..
Babam : Doydunuz mu? Başka birşeyler yer misiniz?
Biz : Teşekkür ederiz, doyduk. Sağol.
Babam : Doymadıysanız çok güzel taşşak kebabı var, taze..
Biz : !!!?!?!?!?! alsjkdhkjasd !!?!?!?!?!?
Babam : MUASDHUAHUHAU.

Daha 17-18 yaşlarında bebeyim. Babamla birşey hakkında konuşuyoruz tam hatırlamıyorum ama benim okulla ilgili. Babam rakı içiyor, ben bira :

Babam : E okul bombok, ondan sonra baba ehliyet al! Baba araba kaç yaşında alırız? E baba onu yapayım. Şunu al, bunu al.. AM’da alsın mı baban sana..? (Elini böyle tam sıkılmamış yumruk yaparak, şeklini gösteriyo böyle..)
Ben : Ee şey. Düzeltirim. E. Tamam ya. Kem küm. Ehe. Ben yatıyorum. (Zaten bi bok’ta almadı. Sırf gaza getirici konuşmalarmış bunlar. Motor’umu alayım da, önünü kaldırarak geçeyim babamın önünden. O motor’un da önü kalkmaz ya ne ise. =D)

Ananem ile Dedem’in her günkü kavgalarından biri esnasında (Bu gerçek. Her gün kavga ediyolar. Saatleri var böyle; 8’de kahvaltı, 10’da kavga, 11 televizyon, 1 yemek.. gibi.. Şaşmıyo =)) :

Dedem : … Onu öyle yapmayacaktın sen o zaman.
Ananem : Bende şans olsa zaten sikimin gözü olurdu.
Dedem + Ben : ??!?! =)
Ananem : Bakardı böyle etrafa.
Dedem + Ben : !!?!?!? =D

2 Yanıt to “Efsane Sülale..”

  1. 3. ve sonuncusu bilhassa yardı geçti bro.. LöL diyorum. 😀

  2. ananeli olan ağzıma sıçtı be

Yorum bırakın