4 8 15 16 23 42

Geçenlerde Pena’dan sipariş verdim. “Black Label Society : The European Invasion – Doom Troopin’ Live” dvd’sini. Birkaç gün geçti sonra.. Gittim aldım.. Eve gelip izledim.. Sonra dvd’lerin arasına koyar iken ne göreyim??? O dvd bende varmış zaten. Bu seviyeye gelmiş beyin artık.. Vay vay.. İki tane oldu aynı dvd’den, bi tanesini isteyene vereyim.

Onun dışında, kilo vermeye çalıştığım her gün, şu buldukları her boku yiyip, üstüne birazcık bile spor veya hareket yapmayıp halen zayıf kalan lavuklara laflar hazırlıyorum. Kilolarımı verdikten sonra o lafları söyleyeceğim o hıyarağalarına.

1 ay filan oluyor sanırım sera geldi İstanbul’a.. Balans’ta buluşak dedik. Arkadaş, o balans’a gidene kadarki ara sokaklarda ne çılgın eğlenceler oluyormuş. Bütün istanbul eğleniyormuş bizim haberimiz yok. Göbek atanlar, dans edenler, kadeh kaldıranlar, şen kahkahalar, şuh gülüşler, seksi dokunuşlar, arzu dolu bedenler.. Neyse o günah sokaklarından sıyrıldık ve balans’a girdik. Oturuyoruz muhabbet filan ediyoruz.. 2 saat civarı oturduk sanırım. O sokakta 5 (BEŞ) tane kavga çıktı. Esaslı kavga bi de. Yumruklar tekmeler uçuşuyo havada filan. Lan insanın canı da çekiyo bi yerde.. Ama bildiğin ayı kavgasıydı. Adeta sokakta rocky balboalar, ivan dragolar vardı o an. Ama esmer ve kıllı olanları. İzledik. Ayırdılar hepsini.. Lan ayrılıyo. 5 dakka sonra bi tane daha başlıyor. Nedir bu. Bu da böyle bir anım.

Maalesef. Maalesef diyorum çünkü son birkaç gündür rüyama giriyor.. LOST İZLEMEYE BAŞLADIM.. Ben o senaristlerin anasını avr..ahöhm .. Keşke o grev bitmeseydi hiç de, insanlar rahat nefes alsaydı.. Ulan ne lostmuş arkadaş. Nasıl kurgulamışlar bu hikayeyi, bağlantıları ve onun dışında nasıl yazmışlar böyle bir senaryo..  Şerefsiz itler be.. Lan uyuyorum, WALT!!! diye uyanıyorum… Gene uyuyorum, JOHN!! diye kalkıyorum. Bela mısınız lan?

Benim şansım mı yoksa başkalarının şanssızlığı mı bilmiyorum ama bazı insanları, arkadaşları duyuyorum internetten alışveriş yaparken başlarına acayip şeyler gelmiş filan. Yok aldıkları şey gelmemiş, fazla para çekmişler kartlarından, kart numaraları çalınmış, v.s. Ama ben şimdiye kadar internetten 50’den fazla alışveriş yapmışımdır ki bunların içersinde sadece yurtiçi alışverişleri değil yurtdışı alışverişleri de var.. Hemen hemen yarısı.. Ve şimdiye kadar hiçbirşey olmadı. Herşey de sapasağlam geldi. Mis.. Sanal kart kullanıyorum bi de.. En güvenlisi ohhh. Sanal kart kullanmayı bilmeyenler varsa onlara da anlatırım burda sorun değil. Sözün özü, herşeye rağmen bence şu “İnternetten alışveriş yapmaktan korkan adam = Götünden korkan adam.”

Birkaç hafta önce canselmo‘dan kopyalamak için Pantera dvd’sini ödünç aldım hala vermedim.. 1 hafta içinde vericem bro.. Walla bak.

Ve artık blog’u oldukça güncel tutacağım.. Bu sefer cidden bak. Kafamda birşeyler de var zaten online dünya ile ilgili. Blog’da bunların bir parçası olacak. Yeni bir sistem geliştirdim ve işe yarayacak. Yani bu demek oluyorki; =) Merakla beklenen (Oha!! Şu anda 70 milyon bizi izliyor) Metallica yazısının 2’nci ve son kısmı birkaç güne burda..)

Görüşürüz birkaç güne..

Bir Yanıt to “4 8 15 16 23 42”

  1. canselmo Says:

    1. Ekstra DVD’yi Pantera DVD’mle beraber faiz style getirebilirsin.
    2. Lost fena hacı. Claire daha fena ama. Yanaklarını ısırırım ben onun.
    3. İnternetten sipariş yapmayı bilmek lazım, doğrusun. Düzgün yerlerden yaparsan hiçbir şey olmaz.
    4. Para lazım ki sosyetik hatun düdükleyelim.
    5. Ok by..

Yorum bırakın