Noooluyor LAN!

Dün işyerinde tam bir film diyaloğu yaşadım. Sıcağı sıcağına yazayım buraya dedim. Sanırım o dakika beynime Anselmo kaçmıştı.

Tam züppe Amerikalı bir herif geldi. Tipinden belli böyle.. Amerika ve amerikalılarla ilgili bir problemim yok kesinlikle de herif züppe.. Küstah bakışlı böyle.. Gelirken gördüm bunu “bakalım ne diyecek?” diyorum içimden.. Neyse geldi bu..

Züppe : Hi. Can i use my credit card here.
Ben : No. Only cash.
Züppe : Okay. Thanks for nothing.
Ben : Shut up.

Diyalog o kadar böyle spontane gelişti ki. Adam ağzı açık kaldı. Birşey diyemeden siktirdi gitti. Birkaç saniyeliğine Anselmo olmuşluğumuz da var artık çok şükür.. =)

2 Yanıt to “Noooluyor LAN!”

  1. hahaha senin suratını tahmin edebiliyorum hahahaha

  2. canselmo Says:

    husajskafjka süper olmuş lan! 😀

Yorum bırakın